DE WASSENDE MAAN ... MEER DAN BIO
Contacteer ons
Nederlands title
Abonnementen
Webshop
bio-superette
op de boerderij
recepten
nieuws
FAQ NL
Home
FAQ NL
Inschrijven op abonnementen
Hoe schrijf ik in op één of meerdere biopakket abonnement(en)?
Ik schreef me in op een biopakket abonnement, wanneer kan ik de eerste levering verwachten?
Heb ik een abonnement nodig als ik wil bestellen op de webshop?
Prijzen en betaling
Wat is de prijs van een vast bioboxabonnement?
Hoe verlopen de betalingen?
Kan ik de details van mijn afrekening ergens bekijken?
Kan ik mijn abonnement betalen met maaltijdcheques?
Kan ik een factuur ontvangen voor mijn abonnementen en webshopbestellingen?
Levering en afhalen
Wordt mijn biopakketten het hele jaar door geleverd?
Is er een afhaalpunt in mijn buurt?
Zijn de afhaalpunten het hele jaar door open?
Ik kan niet op tijd in mijn afhaalpunt geraken om mijn biobox af te halen, maar het is te laat om mijn levering te wijzigen. Wat nu?
Mijn naam staat niet vermeld op de afhaallijst. Wat nu?
Mijn naam en biobox staan vermeld op de afhaallijst, maar mijn box is niet meer aanwezig in het afhaalpunt. Wat nu?
In welke bakken kan ik mijn bioboxen/bestellingen vinden?
Ik ga op vakantie of ben afwezig. Wat kan ik doen met mijn biobox-abonnement?
Levering wijzigen?
Hoe log ik in op mijn persoonlijke account?
Kan ik mijn afgelopen leveringen en/of webshopbestellingen bekijken?
Hoe kan ik mijn biobox annuleren/pauzeren?
Hoe kan ik de levering van mijn biobox naar een ander afhaalpunt verschuiven?
Kan ik mijn toekomstige leveringen bekijken?
Hoe kan ik mijn biobox verschuiven naar een andere week?
Hoe kan ik mijn biobox wegschenken aan een goed doel?
Ik vergiste me bij het invoegen van een pauze voor mijn biobox(en). Hoe doe ik dit teniet?
Bij de functie abonnement tijdelijk pauzeren kan ik niet meer de periode aanduiden die ik wens. Wat kan ik doen?
Kan ik mijn abonnement wijzigen in mijn account?
Kan ik mijn abonnement stopzetten in mijn account?
De inhoud van je groenten- en fruitabonnement
Welke box past best bij mij?
Er ontbrak iets in mijn biobox. Wat nu?
Een te zachte tomaat of een te rijpe peer... Wat nu?
Worden alle producten gekweekt op De Wassende Maan?
Ik krijg mijn groenten niet op. Wat nu?
Biodynamisch? Proberen niet alle bedrijven dynamisch te zijn?
Bananen? Die komen toch van ver?
Aubergines? Groeien die niet in verwarmde serres?
Ik wil een onregelmatigheid melden over mijn biobox. Hoe doe ik dat?
Waarom een groenten- en fruitabonnement?
De pakketten zijn erg belangrijk voor de boerderij. Hoe zit dat in elkaar?
Is een biobox gezond?
Is een biobox gemakkelijk?
Webshop
Kan ik mijn biobox aanvullen met meer bioproducten?
Wanneer is de webshop open?
Kan ik meerdere bestellingen plaatsen voor dezelfde levering?
Waar kan ik mijn webshopbestellingen raadplegen?
Hoeveel kost de levering van mijn bestelling?
Hoe verlopen de betalingen op de webshop?
Wanneer ontvang ik het maandelijks saldo van mijn webshop abonnement?
Waar kan ik mijn saldo raadplegen?
Hoelang blijft mijn saldo geldig?
Mijn saldo staat op 0, kan ik nog bestellen op de webshop?
Kan ik zelf saldo toevoegen aan mijn account?
Ik heb een bestelling geplaatst. Kan ik die nadien raadplegen?
Hoe ziet mijn bestelling eruit in het afhaalpunt?
Varia
Kan ik ook een groenten- en fruitpakket cadeau doen?
Kan ik een ruimte huren op de boerderij voor mijn activiteit, lezing, cursus, workshop,...?