Hoe werkt de webshop?
Op zich is een bestelling in onze webshop rechttoe rechtaan: je bestelt, je betaalt … klaar.
Maar je krijgt je levering niet zomaar aan huis (dat zou niet ecologisch zijn) en we bieden je tal van opties. Ontdek hier hoe we werken.
Heb je nog een vraag waarop je het antwoord niet vindt? Neem dan zeker contact op.
Bestellen
Heb ik een abonnement nodig om te bestellen bij De Wassende Maan? Nee!
Houd er wel rekening mee dat je zonder abonnement een servicekost van € 4,50 betaalt voor bestellingen onder € 35. Boven dat bedrag (of als je abonnee bent) is je levering gratis.
De webshop is 24/7 open en leveren doen we twee keer per week:
- bestellingen vóór zondag om 22u kan je afhalen op dinsdag en woensdag
- bestellingen vóór dinsdag om 22u kan je afhalen op donderdag en vrijdag
Je ontvangt van elke bestelling op de webshop een bevestigingsmail.
Heb ik een account nodig om te bestellen?
Hoe maak ik een account aan?
Hoe vind ik mijn favoriete producten gemakkelijk terug in de webshop?
Het product dat ik wil kiezen, heeft een grijs plusteken. Waarom?
Voor sommige producten moet ik al meteen een levermoment kiezen, niet op het einde van mijn bestelling. Waarom?
Ik wil verswaren als vlees, vis, kaas … bestellen. Hoe houden jullie die producten gekoeld?
Kan ik meerdere bestellingen plaatsen voor hetzelfde levermoment?
Ik heb een bestelling geplaatst. Kan ik die nadien nog raadplegen?
Worden alle groenten en fruit uit het pakket geteeld op De Wassende Maan?
Betalen
Er zijn twee mogelijkheden om te betalen in onze webshop: voor iedere bestelling apart of met een saldo dat je vooraf oplaadt. Hoeveel dat is, kies je zelf.
Het voordeel van het saldo is dat je niet iedere keer opnieuw je bankkaart of telefoon bij de hand moet hebben. Bij iedere bestelling trekt het systeem je aankoop af van je saldo. En de geldigheidsduur van je saldo is onbeperkt!
Heb je geen saldo, dan reken je per bestelling apart af met Bancontact/Payconiq, je bankapp of met je maaltijdcheques van Monizze of Pluxee.
Hoe laad ik saldo op?
Wat als ik met saldo werk en ik tekort heb?
Kan ik de details van mijn afrekening ergens bekijken?
Kan ik een factuur krijgen voor mijn bestelling?
Kan ik betalen met maaltijdcheques?
Afhalen
In de afhaalpunten waar niemand aanwezig is, vink jij jezelf af op de lijst, haal je jouw bestelling uit de bak (neem een boodschappentas mee) … en weg ben jij.
Ik ga de eerste keer afhalen. Hoe weet ik wat ik moet doen?
Hoe herken ik mijn bestelling?
Kan ik mijn favoriete afhaalpunt ook opslaan voor volgende bestellingen?
Kan ik mijn afgelopen leveringen nog ergens zien?
Ik raak niet op tijd in mijn afhaalpunt om mijn bestelling af te halen, maar het is te laat om mijn levering te wijzigen. Wat nu?
Mijn naam staat niet vermeld op de afhaallijst. Wat nu?
Mijn naam en bestelling staan vermeld op de afhaallijst, maar de bestelling is spoorloos in het afhaalpunt. Wat nu?
Er ontbrak iets in mijn levering. Wat nu?
Een te zachte tomaat of een te rijpe peer ... Wat nu?
Webshop-abonnement voor regelmatige bestellers
Terugkerende webshopklanten en abonnees die regelmatig bijbestellen, raden we een webshop-abonnement aan.
Met een webshop-abonnement betaal je maandelijks € 95 aan het begin van de maand via domiciliëring. Dat bedrag wordt omgezet in saldo voor de webshop.
Zo heb je altijd saldo voor de webshop klaarstaan en hoef je niet bij elke bestelling je bankkaart, bankapp of maaltijdcheques bij de hand te hebben. Bovendien betaal je ook nooit nog servicekosten.