Hoe VERSCHUIF ik mijn biobox?

Wil je de levering verschuiven naar een andere week of afhaalpunt? Ga ten laatste 10 kalenderdagen voor de geplande leveringsdatum naar je persoonlijke account door hier in te loggen.

  • Klik op “Leveringen”. 
  • Ga naar de levering waarvoor je de wijziging wil doorvoeren. 
  • Klik op . Er verschijnt een pop-up.
  • Wijzig hier je afhaalpunt en/of gewenste leverdatum. Klik op het rooster. Er verschijnt een kalender met enkele voorgestelde momenten voor dit afhaalpunt (omlijnd). Hou dus rekening met de afgesproken levermomenten.
    Verschijnt er geen kalender, typ dan de gewenste datum volgens de aangegeven notatiemethode "dd-mm-jjjj". Let hierbij op dat je een datum selecteert waarop een afhaalmoment van toepassing is. Kies je een andere leverdag, wordt jouw box automatisch verplaatst naar de correcte afhaaldag van het gekozen afhaalpunt, zowel bij verschuiven naar een andere week, als verschuiven naar ander afhaalpunt.
  • Klik op Bevestigen.
  • Controleer of je biobox naar het juiste afhaalpunt en/of de leverdatum werd verschoven. 

Heb je meer dan één box op deze leverdatum? Dan dien je bovenstaande stappen nogmaals uit te voeren. 

Bij vragen of moeilijkheden neem contact op met biobox@dewassendemaan.be of 09/386.98.79